tisdag 29 januari 2013

Konserten

Ja i fredags var det ju konsert. Jag var rätt nervös innan jag åkte dit, var spänd och orolig. Vi var där strax innan 18.00. Det var en ganska lång väntan innan själva konserten började, det dukades fram förätt och huvudrätt innan han började. Jag åt ingenting, ville inte äventyra magen! Stefan började vid 20.00 och det var helt fantastiskt bra. Vi satt på ett bord längst fram och såg väldigt bra. I vissa låtar var det mycket bas och eftersom jag satt så långt fram så gick basen liksom in i bröstet, jag kände i kroppen att det liksom skakade i bröstet (svårt att förklara), men ni kanske ändå förstår vad jag menar? Det var väldigt obehagligt och triggade mig! Började känna obehag och lite panik. Funderade på att gå ut ett tag eller ställa mig en bit ifrån för att slippa den känslan. Men jag tog mamma i handen och satt kvar, tänkte: "Detta är bara musiken, bara basen som gör att du känner obehag, inget farligt händer i kroppen, mm". Jag andades djupt, men började skaka lite av all spänning, men satt kvar och efter en stund släppte det! Glad för det :)

Jag åt halva efterrätten :) Konserten var slut ca 22.40, så tidigare än jag trodde. Skönt! 
När jag kom hem var jag helt slut efter all spänning och gick och lade mig direkt!

Men jag klarade det! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar