fredag 25 januari 2013

Konsertkväll

Ikväll ska jag, mamma och pappa på konsert i Kronhuset. Det är Stefan Anderssons "Teaterkungen" vi ska se. Det är en föreställning på 5 timmar, med 3-rätters middag och underhållning. Jag är nervös alltså! Jag har varit på honom där förut och det har gått bra, men nu tycker jag att jag mår lite sämre än jag gjorde då, så jag är mer orolig nu. Det finns bara 3 toaletter där :( Det är inte så kul! 
Jag kommer inte våga äta maten, vet ju inte hur min mage reagerar då. Jag kanske kommer äta efterrätten, jag ska försöka iallafall. För då är det ju inte så långt kvar på föreställningen och efterrätter brukar ju inte sätta igång magen. 

Jag hoppas att jag klarar detta ikväll alltså! Min bror ska köra in oss och hämta oss så vi behöver ju inte köra i stan och försöka hitta parkering och så, sånt kan stressa mig. Vi kommer ju komma direkt till dörren :)

Detta blir verkligen en exponering! Jag har inte vågat äta så mycket idag pga att jag vill att magen ska vara ok. Men åt en rostad macka i morse och ska äta några tallrikar youghurt nu på dagen, så jag har lite i magen inför kvällen. Kommer bli en lång dag, konserten börjar 18.30 och slutar 23.30.

Håll tummarna nu!!



2 kommentarer:

  1. Åh vad häftigt! Det där skulle jag också vilja göra.
    Fast jag förstår precis hur du känner!
    Många kramar och ett stort lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Det gick bra! Åt lite på efterrätten :) Var jättetrevligt, men var lite spänd så jag hade ont i kroppen när jag kom hem! Men jag klarade det! :)
      Kram

      Radera