söndag 25 november 2012

Lägesedan

Var längesedan jag skrev nu, har inte mått bra alls!

Som jag skrev så hade jag ont i halsen, och naturligtvis åkte jag på en jätteförkylning. Jag var dålig i ca 1.5 vecka, med hosta, huvudvärk, snuva, mm. Som jag skrev i somras när jag hade den andra förkylningen så är jag väldigt rädd för att få hostattacker. Jag får panik! Då kommer panikångesten och andnöd och kväljningar. Jag fick två såna under denna förkylning, men jag klarade det ganska bra, men jag åt Atarax under dom värsta dagarna på förkylningen. Det hjälpte mig faktiskt....

Att vara fysiskt sjuk är tillräckligt jobbigt, men för mig blir det dubbelt. Mitt psyke blir så påverkat och jag får ångest också, vilket gör att det nästan blir outhärdligt :(

När det har varit så jobbigt så blir hela livet jobbigt, så jag är i en lite "dip" just nu, men jag hoppas att det vänder snart. 

Fy, ja det har varit ett väldigt tufft år, med mycket fysisk ohälsa. Jag hoppas verkligen att nästa år blir bättre!!

Jag har fortfarande lite problem med min tand, så jag har fått en tid till till tandläkaren nästa vecka, och då hoppas jag att det blir bra sen. 

Håll tummarna för mig nu att sjukdomarna håller sig på mils avstånd från mig!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar