måndag 12 november 2012

Arbetsträningen

Imon skulle jag ju egentligen ha ett möte med min handläggare på SPIRA och med min handledare på Arken, men det blir inget. Jag pratade med min handläggare idag och berättade att jag inte känner mig redo att börja arbetsträna ännu. Jag mår inte bra! Det är så mycket ångest nu pga min terapi, mm. Jag kan inte fokusera på att börja jobba ännu. Det känns som det finns viktigare saker att ta tag i först, tex flytta hem....
Jag vill inte ha mer ångest än den jag redan har! Jag måste lyssna till min magkänsla och jag känner att jag tagit rätt beslut.

Vi bestämde att vi skulle se hur läget är i januari. Min handledare på Arken sa att jag får behålla min plats till jag känner mig redo att börja. Känns fantastiskt!

Detta känns väl lite som ett misslyckande, jag hade hoppats att jag skulle vara redo för detta, men det är jag tyvärr inte. Och jag vill inte äventyra min hälsa nu när jag äntligen kommit så här långt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar