torsdag 24 november 2011

Psykologbesök....

Idag är det dags för nytt psykologbesök.....det är alltid tungt dessa dagar! Ändå skönt när man varit där..

Förra veckan började vi skriva en lista på moment som jag ska utsätta mig för, så att jag kan möta min ångest. Fruktansvärt läskigt! Det är min största skräck att utsätta mig för en ångestladdad situation, men det är enda sättet att kunna bli frisk säger psykologen, och jag vet att han rätt men jag vill ändå inte göra det!

Idag är det nog meningen att vi ska fylla på den listan med mer moment så vi har saker att arbeta med, men efter förra veckan när jag var där så har det dykt upp mängder med funderingar och frågor pga att jag fick reda på att jag är sjuk.

Tex så frågar jag mig varför ingen annan läkare el psykolog har kunnat ställa en diagnos, jag har sökt för samma orsak i ca 15 årstid. Hur kunde han på bara 3 ggr komma fram till detta? Har dom andra bara skitit i och berätta el är det okompentens det handlar om? Har ni någon fundering på detta så skriv gärna!

Det är nog den största frågan jag har, den vill jag gärna få besvarad...vi får se hur det går idag.
Jag uppdaterar bloggen senare eller imorgon!

Tack och kram på er alla som läser bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar