söndag 27 november 2011

Idag är det första advent :)

Vilket väder! Det blåser storm ute....lite otäckt tycker jag!
Sitter i soffan och har tänt det första ljuset i adventsljusstaken, mysigt!
Idag har jag och mamma storstädat inför julen, så nu återstår bara 3 rum sen är det färdigt, puh!

Imorgon börjar en ny vecka, man har lite dålig koll på dagarna när man är sjukskriven, alla dagar är lika liksom. Det som sker denna vecka är psykologbeök på torsdag, det måste jag samla krafter till eftersom jag har en uppgift att utföra! Jag hoppas jag klarar det!

Vi får se vad mer som sker denna vecka.....

Trevlig advent allihopa! Blås inte bort :)

2 kommentarer:

  1. Du klarar det mitt hjärta! Vi finns här för dig när det är jobbigt. Tänk när du klarat första uppgiften, grym du kommer att känna dig då!!!
    Älskar dig du underbara!

    SvaraRadera
  2. Tack min fina vän! Jag vet att du o din familj alltid finns för mig o håller tummarna! Skönt att ni finns! Ja,tänk på torsdag när jag kommer hem,vad stolt jag kommer vara då! Älskar dig med! Kram

    SvaraRadera