torsdag 9 maj 2013

Ullared

I torsdags åkte jag, mamma och pappa (och hundarna förstårs) till Ullared. Vi har pratat om det länge men jag har mått alldeles för dåligt för att kunna klara av det. Vi bokade en stuga att övernatta i. Det är enda alternativet för mig att kunna åka dit. Eftersom jag inte äter innan jag ger mig ut på såna äventyr så hade en resa och flera timmar i varuhuset blivit för mycket för mig utan mat i magen. Så vi kom till Ullared vid 15.00 och jag åt några kalla pannkakor och sedan gick jag och mamma till varuhuset och handlade. Vi var där inne i ca 4 timmar och jag hade bara en lite ångestkänning, men den försvann fort. 

På kvällen kollade vi på Let´s Dance i stugan och hade lite fredagsmys....

Vi åkte hem vid 10.00-tiden på fredagen. Vi städade hemma och packade om för att resa till Ola och Lina i Värmland några dagar.

Jag klarade Ullareds-resan utan att äta Atarax. Tar bara 1 h från oss till Ullared så jag kände  att jag inte behövde den. :)

Ganska stolt över mig själv att jag klarade det så bra, plus att efter vi kommit hem på fredagen bara är hemma ca 1 h, sedan reste vi vidare (då med hjälp av Atarax, men ändå) :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar