söndag 12 maj 2013

Orolig

Jag är så fruktansvärt orolig inför tisdag :(

Så mycket tankar....
Hur ont kommer det göra? Vad blir det för diagnos? Kommer jag få genomgå en behandling? När kommer detta gå över?, mm.

Fy jag önskar verkligen att det var tisdag eftermiddag nu och allt detta var över.....
Jag har läst att man kan få sveda och lite blödningar och i värsta fall en urinvägsinfektion av en sån här undersökning. Det gör mig inte mindre orolig direkt ;(
Fy varför drabbar sånt här mig? Jag tycker att jag har tillräckligt att kämpa med ändå :(
Nu har jag förmodligen blivit förkyld igen också, har ont i halsen och öronen ;(

Jag vet att det finns folk som har det mycket värre än mig, men när man mår så här så tänker man ju inte så. Man är sig själv närmast liksom....

Håll tummarna för mig alla ni som läser detta. Jag får så mycket kommentarer och mycket kämpa på-mail så jag känner att ni verkligen stöttar mig. Tack alla för det! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar