söndag 12 maj 2013

Min underbara vän och "ångestsyster"

Igår hade jag bestämt med Sanna att vi skulle träffas på kvällen och umgås lite, var längesedan vi träffades. Jag har ju varit bortrest.

Vi visste inte vad vi skulle göra, men hon kom till mig och vi fixade med hår och lite smink och så....

Sedan åkte vi runt och "cruisade" i stan lite :)
Vi stannade till vid Åby travs parkering, där det var nåt typ av Midnight Meet- möte. Massa snygga bilar stod uppradade och man kunde kolla på dom. Det var hur mycket folk som helst verkligen och jag kände mig inte helt bekväm, men vi gick väl omkring där i ca 30 min. Bilar är inget intresse jag brinner för direkt, men det kändes som en bra exponeringar för både mig och Sanna :) Det var lite kul faktiskt, dom bilarna ser man inte varje dag direkt.....fanns nån bil där som var värd ca 2 miljoner kronor ;)

Efter det åkte vi hem till mig och pratade och tog lite kort. Vi hade verkligen roligt igår! Vi tog helt sjuka bilder och vi såg inte kloka ut på vissa ;) Men blev nåt kort där vi faktiskt såg helt ok ut :)

Tack Sanna för att du får mig så glad och att jag fick skratta, kändes som vi behövde det båda två! Du fick mig på andra tankar några timmar, bort från all oro och ångest inför tisdagen. Älskar dig Sanna - "jag kommer strax efter sju" :):) <3<3


"Ångestsystrar" <3<3


Vi hade rätt roligt Sanna, vi ser nästan lycklig ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar