fredag 15 februari 2013

Hemmadag + kväll

Om allt går som jag planerar imon så blir det en dag hemma hos mig med mina hundar <3<3

Jag ska ha ett True Blood-maraton (har lånat hela säsong 1 av Sanna). Har aldrig sett den serien, men alltid velat! 

Jag tänker så här: 
Jag ska gå hem till mig imon när jag vaknat och gjort mig klar. Ska ta med mig Malte och Morriz och mysa framför TV:n hela dagen. Sedan på kvällen när Melodifestivalen börjar så kommer Sanna hem och vi ska kolla på den tillsammans.
Sedan har jag tänkt att jag ska prova att sova hemma ensam (eller inte ensam, med hundarna såklart, men ingen annan mänsklig varelse ;) 

Det är tanken idag, hehe. Vet ju inte om jag tänker samma imon, men jag hoppas det! Jag hoppas jag vågar prova igen, det gick ju bra sist! :)

Jaja, håll tummarna folks!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar